Äntligen hemma

Har blivit mycket övertid de senaste veckorna.
Lite jobbigt men det är också roligt med den här övergången till Tandlaget. Lite nytt men ändå samma sak egentligen. Chefen är densamma och i alla fall ett tag till arbetstiderna. Lönen är också oförändrad så det är lugna puckar. Man får ju ta det lite lugnt med planeringen på jobbet eftersom jag inte vet hur länge jag kan jobba, men givetvis ska jag jobba så länge jag orkar och mår jag så här bra så kan jag ju jobba tills jag blir för stor *ler*
Så jag hoppas att jag inte får några krämpor men hellre det än missfall i alla fall.

Ronan Keating - When you say nothing at all

Annars då, ja Rikard han är i Gällivare på utbildning. Ordningsvakt har han tänkt bli. Det är action på gubben. Jag hade inte orkat hålla på med sånt utöver gruvan men det är min rastlösa karl *ler* Hoppas våra ungar ärver hans Olathet istället för min lathet.

Cardigans - Lovefool

Hunden har kommit hem, fullt ös. Jämfört med katten i alla fall. Hon trivs nu när det är vinter då kan hon klämma in sig mot elementet bakom soffan och sova hela dagarna. Luktar bränt hår men hon verkar trivas med det.

John Paul Young - Love is the air

Hanna fyller år idag, Grattis!
Blev så länge på jobbet så det blev inte att fara och hälsa på. Men till helgen då ska jag ta mig i kragen och eventuellt gubben också. Har ju inte ens sett deras lya! Pinsamt.
Men man är ju en hemskt hemmaråtta som ligger och gottar sig i soffan hela dagarna. Huvvaligen.

Dusty Springfield - Son of a preacherman

Och nu ska jag ge tjocka feta katten lite mat och själv ska jag ta och städa toaletten. Mmmm härligt.

!.Have a nice day.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback