Helg

Känner mig bättre nu. Inte lika förkyld längre. Så ingen Svino här inte.
Sitter och spelar lite poker och myser på.
Dricker en sån där godiskaffegrej. Mums. Dyrt men det är inte någon vana direkt.
Spelkväll i dag. Parkväll. Gud vad vi är vuxna.
Ska snart fara och inhandla lite tacogrejer. Måste ju ha mat till spelet, går ju inte annars.
Inviga E och Ms nya lägenhet. Jäkligt fint.
Hade gärna velat ha sådana fönster hemma. Något att tänka på när man ska sätta in nya *ler* Men det är inte prio 1 just nu. Får fixa lite barnvänligt här först...
Lyssnar på Eva D här, blev riktigt rörd när jag tittade på Idol igår. En av mina favoritlåtar drog Mariette av. Gillar inte Mariette alls men det var så fint med kärlekstema. Rikards favorit Teddan spelades också så det var riktigt bra låtar. Tyckte om Reza så det var synd att hon for. Börjar bli lite less på Erik nu faktiskt. Inte för att han sjunger dåligt utan mest för att han sjunger likadana grejer hela tiden.
*Suck*

 Sötnos va =) !

Inte direkt utställningsmaterial men det är min lilla sötnos. Snart 15 år och faktiskt aldrig varit sjuk (inte vad jag vet ialf) Någon tand saknas men det är inget som hindrar vårt lilla matvrak. Men nog har hon sina söta stunder.

Nu ska jag fortsätta med mitt pokerspelande.

Harä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback