Ultraljud

Bland det häftigaste man gjort.
Säger det mkt om hur häftiga grejer jag gjort?
Nej men allvarligt. Riktigt speciellt. Men gud vad nervös man var innan.
Lite läskigt med något som rör sig därinne. Känns konstigt att det var inne i min mage.
Men också väääldigt häftigt.
Jepp häftigt.
Nu kommer ni väl inte få höra om något annat än det i framtiden.
Elin är officiellt en babynörd.
Härligt.

Coolt

Hade som förberett mig på att man kanskei nte skulle se något eftersom barnmorskan förvarnade en om att det kan vara svårt att se men när man ser något röra sig och hjärtat slår då blir man helt salig.

Men inga tårar. Man är väl inte blödig heller. *Asgarv*

Försöka planera lite spelkväll till helgen. Länge sen man chillade med polarna. Man är för slö.

Nu tevesoffan med make,baby i magen, hund och katt (Har jag nämnt att vi behöver en större soffa?, Elin ösnkar sig presentkort på Möbelhuset i julklapp/födelsedagspresent)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback