Länge sen

Jag skrev.
Sitter på datorn och slöar. Spelar lite poker. Inte om riktiga pengar..alldeles för kass för sånt
Varit på kurs till Turkiet med jobbet.
Ganska kul faktiskt.
Men åkte på en rejäl magsjuka. En vecka efter och är fortfarande dålig. Maten var väl ingen höjdare.
Men vädret var super, stranden riktigt fin och poolen helt ok. Inget att klaga på på den fronten.

 Utsikt från mitt och Lisas rum.

Vi var en vecka till Side, ganska lugnt. Inga skrikande minareter på morgonen ;) Och dessutom var det sånt här väder varje dag. Inte ett moln och inte en droppe regn! Nice!

Sov med Lisa, riktigt mysigt att få vara med tjejen. Vi hade inte så fasligt mycket kursande, mest på morgonen och sen var vi ledig igen till kvällen. Så gott om tid för sol och bad. Dock är ju min nordiska hy inte van vid solande så jag körde med 30 hela tiden. Har ingen lust att bränna mig.

Men efter nån dag så längtar man hem, hem till gubben.kylan och katten. Jag vet jag är tokig men hellre kallt än varmt *ler* Dessutom kunde jag ju inte dricka drinkar =) Med bebis igen ju, vet inte om jag skrivit det men skriver det igen. Har varit på massor med ultraljud och ska tillbaka igen på tisdag (söndag idag). Dock väldigt orolig eftersom jag åkte på den här magsjukan så vi får se om den mår bra. Annars kommer det väl ett snyftinlägg här på tisdag. Hujja. Jobbigt när man redan haft ett missfall, då är man alltid orolig för ett till. Men blir det så blir det. Naturens gång. Om det blir missfall den här gången pga min magsjuka då kommer jag aaaaldrig mer åka utomlands. Morr!

   

Man måste ju lägga in lite bilder på gänget också =) Vi var kring 30 stycken så det var ett stort gäng. Men det bästa var ju att man fick vara lite extra med Lisa. Vi träffas ju så sällan, men både hon och jag var nog lite gnälliga under veckan. Båda längtade hem =/

 Fick mig lite alkofritt!

Nä det var en bra bantningskur den där trippen, fyra kilo minus. Nu borde jag ha passerat 3 månadersgränsen så jag känner mig stolt att jag inte fläskat på mig. Barnmorskan blir lite orolig när det är fläskisar som ska ha ungar. "Inte gå upp i vikt under tre första månaderna!" "Tänk på att babyvikten bara är sju kilo" Så jag hoppas att jag inte går upp alltför mycket. Men jag går hellre upp i vikt och får ut den här ungen än att få ett missfall. Usch huvvaligen.

Nej nu tänkte jag gå och mysa med gubben i soffan. Förlorar bara i pokern ändå.

Löv ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback