*hemma*

Slöar till ordentligt.
Kollat på Sons of anarchy, så nu är det bara att vänta tills säsong tre släpps. September.
Då lär man inte ha tid att kolla på sånt =)

Middag idag med Bettan och Mattias på Citykrogen. Riktigt gott och härligt sällskap.
Härliga tider.
Alla passar på att jobba påsken. Man måste ju dra in lite stålar =)

Ska väl ta och lägga mig snart. Gubben kommer väl hem vid sjutiden.
Tomt i sängen. Kan tänka mig att man drar med sig ungen i sängen när inte pappa är hemma. Huvvaligen med en mörkrädd morsa. Ändå finns det inget i mörkret som är läskigt men jag vet inte. Mörkt är mörkt.
Går bra när gubben sover intill men när man är själv så blir man spökis.
Konstigt Elin som älskar saker som ska vara i mörkret.
Hmm.
Elin är väl konstig antar jag.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback