Lilla kissen

Usch idag bär det av mot veterinären med katten.
Hon är 15 år men jag tycker hon borde få några år till ialf.
Hade ju sett framemot när hon får se babyn =) Jag är lite konstig men katten har ju varit min baby i 15 år. Känns trist om man måste sätta bort henne. Iofs är det inte många som har kvar sin katt så länge men jag är väl lite speciell.
Veterinären pratade om njurproblem, jag "hoppas" på tandbekymmer. Men veterinären sa att gamla katter brukar få problem med njurarna och att det då påverkar tänderna. Hon har inga problem med kisseriet men hon äter ite som hon ska. Klämt igenom lillstumpan och hon gnyr då inte men jag kanske inte är nog hård. Får se vad veterinären säger.
Kan ju bara nämna att en gravid kvinna och till råga på allt en gravid Elin är väldigt känslosam så finns risk för tårsprut hos veterinären varesig det är okej eller inte. Okej är det ju inte men man kan ju alltid hoppas.
Veterinären frågade när jag sist varit hos veterinären och det var faktiskt när hon kastrerades fr hundra år sedan. Så min lilla kisse har varit ett utomordentligt friskt djur.
Nåja 15 år är väl ganska lång tid. Man har ju fått ha babyn länge =)

Håller tummarna och tassarna och klorna att hon inte behöver avlivas men det ser ju onekligen mörkt ut.
Usch.
Behövde verkligen inte det här just nu.
Usch!


Kommentarer
Postat av: verro

Håller tummarna för att de ska gå bra för kissen.. Vet hur d känns, var tvungen att avliva min ena katt för två år sedan pga njurproblem.. Han hann inte ens bli fyra år.. Tur att man har gamelkissen kvar.. Han blir fan 11 i år.. :D meddela hur d gick me kissen.. håller alla tummar å tår..

2010-04-22 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback