Lyssnar på musik

och tar det lugnt. Ska alldeles strax fara iväg på stan och färga håret lite till.
Blev riktigt nöjd med klippningen, kändes lite konstigt till en början. Det är lite kortare än vad jag är van vid. Men kan ju säga att jag inte behövde använda fönen idag. Skönt!

Lite Slö idag. Eller ja mkt SLÖ idag.
Har lagat korv stroganoff till lunch och gjort lite matbackar. Bakat en sockerkaka med äpplen. Blev lite kladdig i mitten men det tycker jag är mumsigt så jag är nöjd. Men det är ingen bjudkaka hehe.

Sen tog lusten slut.
Tömt tvätten och tagit hand om disken. Men det är i stort sett allt. Tur att man har hunden ialf så man inte blir helt förslöad.

Datorn går lite fortare nu än tidigare. Riktigt bra faktiskt.
Så det hänger sig inte hela tiden som det gjorde tidigare.

Snart ska väven till barnrummet inhandlas. Far ska komma på fredag och kanske hjälpa till lite grann. Det är ju inte så många dagar kvar till beräknat datum så det är nog bra om man kan börja måla ialf. Rikard jobbar så mkt övertid nu också i och med stoppet på LK. Men det blir fina pengar och kanske lite komptid som han kan ta ut när babyn kommer. Komp måste han ta kring den 26e eftersom han har jobbat lite för mycket den här månaden.

Rihannas nya musik är ltie deppig va? Inte så förtjust i det hela...

Nu ska jag smälla på lite mascara och börja fara upp på stan. Fyra skulle jag vara hos Therese. Kan ju vara bra att rasta hunden lite grann innan det också.

Kram!

Håller tummarna för Ida idag.
Hoppas allt går som det ska och att hon smittar av sig lite på mig så jag också får ut min bebbe snart.
Spännande.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback