Bus

på hög nivå.
Hör hur han hoppar och skriker med pappa sin på övervåningen.
Tänkte att vi skulle få oss en lugn kväll.

Har haft det jättebra med ryggen idag! *ta i trä*
Helt fantastiskt att vara (nästan helt) utan smärtor. Hade glömt hur underbart det var ! =)
Så karln har fått en lite trevligare fru idag. Man blir lite otrevlig och tråkig när man går runt och har ont mest hela tiden.
Imorgon är det jag som bokar tid till massageterapeut. Jajamen!

Fick underbar köttsoppa idag. Gubben är riktigt duktig när han ställer sig framför spisen. Gjorde egna piroger igår jag men jag är som sagt inget proffs så de gick väl ner....=/

Försökt höra lite nyheter idag men det handlar bara om självmordsbombare hela tiden. Okej det är en väldigt stor grej att det händer i Sverige men finns det verkligen inget annat? Inget annat händer i världen.
Absolut inget. Världen stannar av när Sverige blir attackerat. Tur ialf att inte fler blev skadade.
Undrar om Sverigedemokraterna får mer stöd nu kan tänka?

Nej nu ska jag försöka få lillen att lugna ner sig så jag kan utnyttja karln lite grann ;)

harä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback