just nu

känns det lite grann som att kämpa i uppförsbacke.

vill träna, försöker hemma. Ont i ryggen. Inte ringt som jag skulle. Vilket är normalt för slöElin.

Jag är slö.

Alldeles för slö.

Det får väl göra lite ont. Inget i livet är väl helt smärtfritt, det borde väl jag veta som fött en bebis.
Bara det att det var över fort och man fick en underbar bebis.

Jag kämpar och det händer som ingenting. Nåja det kommer väl.

Så småningom släpper det väl.

Annars får väl Rikard börja mata mig i sängen och vi får sätta upp en teve i sovrummet.
Han har ju varit personlig assistent så han kan ju sånt där.

Just nu känns det som en mer realistisk framtid.

Så får visa filmen Gilbert Grape till Ivan så han vet vad som väntar.

Hupp hupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback