kallt. kallt.

stängde av elementet inatt för att det var så jäkla varmt.

höll på att förfrysa häcken av mig imorse för givetvis så somnade jag utan täcke på mig.

Lillen hade allt täcke.

Drömde att han vaknade och ville ha mat inatt men icke. Han sov nästan till sex innan vällingen hägrade.

Han sköter sig exemplariskt än så länge med avvänjningen, han gör ju allt jobb. Jag har inte blivit väckt av baby på flera nätter. Dock av mig själv.

Idag blir det kul med jobbet! Saknar gänget. Ska bli kul att umgås med vuxna! Vilket lyx idag middag och lekar imorgon innebandy. Då kanske jag blir på bättre humör.

Nu hägrar morgonkaffet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pojken ska nog få sig en och annan kram också när han behagar att vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback