Nyår!

Idag ska vi bara ta det lugnt.

Ska vara alkoholfria dessutom. Inhandlat alkofri cider och ska bara ta det lugnt med pojken på hans första nyår. Hoppas han inte blir skrajsen för smällare. Vi ska inte ha några fyrverkerier och sånt. Det känns onödigt.

Sen vill jag gärna bidra för att underbara vovvar som inte gillar fyrverkerier och smällare ska få en mer dräglig nyårsafton. Vår vovvsing är inte brydd om smällare, hon verkar se fyrverkerierna men varför ska man egentligen hålla på med raketer och tjafs. Visst det är kul att titta i en minut eller två men om man inte har några barn (än så länge) som vill ha raketer så känns det onödigt att skrämma upp djur i onödan. Och dessutom skräpa ner! =/
Jag är inte någon djurrättsaktivist men just smällare och raketer tycker jag är väldigt onödigt. Bra ialf att det bara är en dag om året!

Idag ska jag dessutom börja mitt nya insmorda liv.
Ska buzza om Cliniderms produkter (se föregående inlägg) och börja tvätta hud och smörja och allt möjligt. Jag är en sån person som slänger på lite kräm om det nån gång känns torrt och är väldigt dålig på att ta hand om min hud så det ska bli spännande att se om det blir någon skillnad när man använder rengöringsmjölk och kräm.
Om ni vill läsa mer om Cliniderm --> http://www.aconordic.se/cliniderm.aspx
Produkterna ska tydligen vara anpassade för nordiskt klimat, det passar ju ypperligt. Kan det bli mer nordiskt än Kiruna? =)
Produkterna finns på apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback