Trött baby Trött mamma

Nu har det hänt, en vaknatt.
Otroligt.
Men så är det att vara småbarnsförälder.
Rikard fick sova i gästrum och mamma fick mysa med pojke. Han sov dock en stund på morgonen efter tre så heeel natt var väl att ta i. Nu har han nyss somnat en liten stund.
Passar på att betala lite räkningar.

Usch för räkningar.
Usch för försäkringar som alltid ska betalas till jul.
Usch för saftiga telefonräkningar (måste åtgärdas ELIN morr*)
Usch för OCR nummer.

USCH!

Nu ska mamma ta sig en rejäl kopp kaffe och sen ta itu med disken. Sova kan jag göra sen. När pappa Rikard kommer hem.

Blir piroger idag. Vet det är inte min diet men jag ville prova göra ! Har faktiskt aldrig gjort piroger tro´t el ej. Gjorde kladdkaka igår. Hopplös på att baka. Den blev inte det minsta kladdig. Men jag har ju några år på mig att träna innan pojken får börja äta sånt. Mamma Elin ska bli duktig på att baka!!! MORR! 

Inte alls hungrig men måste kanske äta något. Ett ägg kanske man kan få ner. 

Fick en glad/oglad nyhet av Bettan idag. Kul för dem ! Mindre kul för mig =( Men är superglad för deras skull! ! Bettan får rapportera om det själv ;)

GÄSP*

Hupp hupp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Recept på riktigt onyttig och kladdig kladdkaka: http://minx.blogg.se/2010/april/varsagoda.html

2010-12-09 @ 13:06:06
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback