Buzzar om!

Igår fick jag mitt paket från Buzzador.

Ska buzza om Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk, Cliniderm Active Protection Day Cream, Cliniderm Age Delay Serum.
Detta passar perfekt för mig, jag är helt grön när det gäller sådana här produkter. Så ska bli hur kul som helst att prova och se. Jag har inga större problem med rynkor men kan vara bra att förebygga. Ska bli intressant att se hur huden mår efter regelbunden användning i och med att min hud är van att bli misshandlad av tvål och vatten.  

Har du testat Cliniderms produkter? Vad tyckte du om dem?









Vill du också bli buzzador?
En buzzador får erbjudande om att vara med i olika kampanjer.
Som buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis. Det enda kravet är att du ska berätta om produkterna för människor du träffar och låta dem testa. När kampanjen är slut så rapporterar du till buzzador hur allt har gått och vad du tyckte om produkten du testat.


För att bli en BUZZADOR klickar du här och följer instruktionerna!


Kommentarer
Postat av: Fija

Är verkligen nöjd med dessa produkter :D

Som sagt, vanan med flera steg är redan inne. Var också lite orolig över parfymen men dom luktar super gott!

Sen gick jag in och kollade på apotekets hemsida och produkterna var inte dyra heller, 99:- för rengörings mjölken och 229:- för dagkrämen, det är det helt klart värt om huden kommer fortsätta kännas så här bra.

2011-01-03 @ 16:41:57
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback