Vad är kärlek?

Skulle egentligen skriva om det idag. Men känner att jag inte har lust med det när jag är på dåligt humör. Så skriver bara en kortis.

Vet då en sak; att innan vi fick vår son så trodde jag att jag visste vad kärlek var. Men det är så mycket mer.
Kärlek till sitt eget barn är så stort. Man tror inte att hjärtat kan rymma så mycket kärlek på en och samma gång.
När man för första gången får sin baby på magen efter förlossningen så är det magiskt. Då gråter man av ren och skär lycka. Kärlekstårar som bara strömmar över. Jag kan inte se på förlossningar på teve längre utan att fälla en tår av lycka för att vi fått en liten.
Det är helt fantastiskt. Finns inte ord att beskriva hur underbart det var.
Hur mycket kärlek som finns för det där lilla knytet.
*suck*

Och sen det som är riktigt fantastiskt; att det finns plats för så mycket kärlek.
Kärlek till familj, släkt, vänner, husdjur.
Kärlek är fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback