Nya skor

Jepp ni läste rätt, underbart med nya skor.
Faktiskt nya cerisea pumps. I storlek 38 så det passade bra =)
http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2922-040&color=

Underbart.

Tänkte jag skulle vara lite eeextra kärvänlig ikväll men gubben var dödstrött. Käkade lite firre och sen var det typ smäll och i säng.
Iofs man ska ju vara glad att gubben tog en öl till maten och sen fick det vara bra.
Ungen diggar eller ogillar Tom Petty, jag hoppas det är det första alternativet. Sammandragningar i dag.
Hårda bud. Men inte så farligt, som vääldigt kraftiga mensvärkar. Typ i en halvtimme sen var det lugnt och skönt. Legat framför teven, skjutit lite och kollat på gammal goding med Cher och Dennis Quaid. Härliga tider.
Hade varit mysigt dock om karln klarade av att vara vaken längre än till tio men han har ju faktiskt jobbat förmiddag hela veckan, alla veckor.
Försöker fundera lite hur man ska göra med mammaledigheten. Blir säkert bra. Skulel vara fint om man fick en väldigt lättsam liten sötnos men livet ska inte alltid vara lätt så får säkert en grym unge som skriker hela dagarna (och nätterna) bara som hämnd för att jag var så jäklig =)

Marknad i Kiruna.
Rikard lär väl ha fullt upp imorgon på krogen. Iofs bra att han sover idag, utvilad inför jobbet imorgon.
Arran dessutom, brukar vara mest bråk där. Känns det som ialf.

Babyspark. Funderar på hur den stackarn ligger därinne. Kommer väl ut lagom till melodifestivalen. Ska väl plåga ungen med det precis osm jag har blivit, sen har jag alltid någon att kolla melodifestivalen med ;) Härligt.

Nej nu ska jag surfa vidare. Imorgon blir det mer marknad, baka bullar, städa och fixa middag åt oss och Alli som kommer förbi =)
Ännu mer härligt. Trivs med bullbak.

Harä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback