Födelsedag

Ja idag fyller man 25 år.
Gammal.
Men inte gaggig. Inte riktigt än ialf.
Tror det aldrig varit såhär varmt på min födelsedag. 2 plus när jag steg upp i morse.
Börjat med nya vanor (förhoppningsvis) och smaskat i mig gröt i morse. Blev less på det ett tag så har inte ätit på länge. Synd att det är havregrynsgröt som är så lätt att koka i mikron. Vad skulle man göra utan den?

Carlene Carter - Stronger

Läste att de skulle göra en Green Lantern film. Härligt. Diggar sånt. Jag är väl lite barnslig ;)

Gubben ligger fortfarande i sängen. Sovit alldeles för länge jag så orkar inte ligga i sängen längre. Utsövd.
Dessutom blir man hungrig så måste man kliva upp. Inte helt lätt med en sparkande baby i en mage som kurrar.
Men det är skönt när det sparkar lite. Då vet man att den mår okej i alla fall.

Carpenters - Close to you

Var på bröllop i mellandagarna. Jättemysigt. Snörvlade lite grann men var inte den enda. Så fint och de var jättesöta. Skulle kunna gå minst en gång i månaden på bröllop. Feel Good moments. Mmmm.

Håller på med lite nya böcker. Vampyrserie som vanligt. Marked (eller Vampyrens märke som den är översatt till) skriven av PC och Kristin Cast. Läser dock på engelska. Ofta mycket bättre.
Men lite svamlig till och från. Klart det är ju ungdomsböcker. Men riktigt bra story. Lite annorlunda än andra vampyrserier. Och nu när jag läst ettan måste jag givetvis fortsätta. Kan ju inte lägga ner. Håller på med True blood serien också. Inne på åttonde boken där tror jag. Men de finns inte på bibblan så då är det bara att beställa.
Fick en mobil igår av mor och far. Blommor av Magnus och Maria. Var tvungen att pika gubben lite grann att jag inte fått blommor av honom. Hade inte väntat mig blommor heller iofs. Dålig med blommor. De vissnar så fort :(
Kunde dock inte öppna lådan till mobilen. Måste in på giganten och drulleförsäkra den (ja det behövs verkligen!!!) Elin har tvättat två mobiler i tvättmaskinen. Tappat några stycken och förlorat en på festival. Så drulle; ja tack!  Längtar tills man får pilla med den hehe.

Lägger inte in några bröllopsbilder här. Har tänkt kolla med paret i fråga först innan man lägger ut några =)
Fick ny kamera i julas och bilderna blev väl sådär. Håller på att lära mig =)

Nu ska Elin fortsätta här. Ut med vovven och väcka gubben. Kanske få ner lite snö från taket också.
Takdropp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback