Äntligen

Har vi fått datorn fixad, eller ja den gamla åker på tippen och så har vi fixat en annan dator.
E + M var snälla nog att bidra med en lite nyare n den vi har haft. Och det fungerar. Underbart!
Suck.
Man blir verkligen databeroende när man mår genuint illa när man inte har tillgång till en.
Och nu gör man ju allt på datorn.
Beställde kläder förra veckan som kom igår. Snabba ryck. Allt passade. Köpte en oversize kavaj som var snäppet för oversize på mig men jag är så bredaxlad (muskelknutte haha skulle inte tro det) så det ser skumt ut på mig men men det går nog det med. Cerisea och svarta tights. Elin älskar sånt. En turkos klänning (jepp färg för en gångs skull) som jag egentligen inte brukar använda, brukar knappt ha linnen ens men det är ju förhoppningsvis sommar snart. En rosa tröja. Ja Elin älskar rosa =)) Måste ju ha lite långärmat för alla promenader jag tänkt ta. Vädret lär ju vara kasst. Sen shoppade jag faktiskt lite åt gubben, ett par mjukisbrallor och en långärmad. Han handlar ju ALDRIG så det var värt lite nya kläder. Trots allt är det ju han som behöver kläder.

Sen har jag hör och häpna; köpt ett par haremsbrallor, vansinnigt fult på mig men gud så jäkla skönt! Vilka underbara byxor. Inget man ska gå med på stan direkt men åh så underbara brallor. Behövde nya mysisar, målade i mina vita slitna mysbyxor förra sommaren. (Har inte slängt dem nej nej slitna mjukisar är ju bland det bästa som finns) Så nu har jag nya mysisar. Klart värt att se skum ut i =)
Underbart.

Idag är det finfint väder =)  Och jag som är svintrött efter vaknatt. Blä.

Så nu är klockan halv nio, jag struntar fullständigt i solen, jag struntar fullständigt i att magen skriker efter frukost. Jag ska gå och lägga mig i sängen med min underbara son som äntligen har somnat!

Han jollrar för fullt nu, skrattar till och med ibland =) Inte riktigt skrattskratt men han försöker.
Han fokuserar blicken korta stunder och leker lite med sitt babygym. Han vägde 5200 senaste kontrollen (förra veckan) och växer som han ska. Har enstaka vaknätter som igår men häromnatten sov han från tolv till sju så på det stora hela så sköter han sig utmärkt.
Växer så det knakar! Min lilla guldklimp.
Nydatorn, inga bilder upplagda på den än och vår disk med alla bilder är hos mor och far så det kommer väl komma en bild eller två framöver.
Och nej jag tänker inte fota mig i haremsbrallorna. Det är nog hemskt att jag tänker använda dem =)

Ogillar skarpt de som lägger ut dagliga bilder på sig själv i vad de har för kläder.
Ogillar veeerkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback