Hemma

Ensam. Inget på teve. Kanske jag som är kräsen.
Funderar på att spana på lite barnfilm faktiskt.
borde väl vänja sig (skojar egentligen, tittar jämt på sånt, stackars unge)
Nä vår baby lär få titta på mycket sånt, mamma har barnasinnet kvar i allra högsta grad.

Gubben är på jobb, Ferrum idag. Tänk att han ids jobba med sånt. Min lilla sötnos.
Han måste ju tycka att det är roligt.
Jag hade inte pallat med alla fulla människor.

Tvättat lite idag, lite småpill i blivande barnrummet. Lite skeptisk till att göra klart allt, vill som inte göra klart allt innan babyn är ute. Man vet ju aldrig hur det går i slutändan. Ja jag vet, det händer sällan något eftersom vi har det så himla bra i Sverige. Men ändå.
Jag brukar vara förberedd på det värsta eftersom det kaaan hända.
Jag är väl tråkig.

Lyssnar på musik. Lite Johnny Cash, Brucan och sånt mys. Måste ju vänja babyn vid bra musik. Mammas musik är alltid bra musik.

Nu ska jag spana på Vildingarna. Kommer inte ihåg vad den heter på engelska. Men enda kravet jag har är att det ska vara på engelska och ingen dubbning, huvvaligen!!!!

Harä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback