Magbilder




Rund och trött =)
Var ju tvungen att lägga upp en bild ialf, man ser lite sliten ut i övrigt *ler* Men det är väl så det ska vara.

Värsta babyboomen i Kiruna. Nu hör man ju att alla ska ha bebisar. Man kanske tänker på det mer eftersom man själv ska ha =)

Nu ska jag ta och smaska i mig lite frukost. Hungrig ofta men det får som inte plats så mycket som jag skulle vilja ha. En kopp te och en macka räcker gott.
Ja jag har blivit gammal och börjat dricka mer te.
Men det är rätt mumsigt.
Ungen lär väl bli en liten tepimplare.

Idag till Alta för sällskapligheter.

*Baj*

Kommentarer
Postat av: hanna

elin, du är så tjock och vacker :0)

2010-03-13 @ 09:31:52
Postat av: Elisabeth

Du är så fin älskling!!!

2010-03-13 @ 16:26:33
URL: http://www.pudelrock.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback