Söndag

Haft besök i helgen, svärmor,svärfar och Totte kom upp från Boden.
Nice. Totte fick också lite action igår med brudarna. Jag kan tydligen inte gå ut när jag är höggravid. Hmm. Nåja det är bra att gubben håller koll på mig och knyttet.

Rantat runt på stan och shoppat lite grann. Nu är det nog med shopping. Spara penkki.

Smaskat go mat och tagit det lugnt. Idag ska jag och gubben snaska pizza, orkar inte laga mat efter helgen. Ta det lugnt på söndag vettu.

Firat våffeldagen idag, lite sent men det går det med.

Skötbord, barnvagn och barnstol är klart så nu är det bara för knyttet att komma ut.

Elin är slö, ska gå och lägga mig framför teven och klappa mig själv på buken.

Harä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback