Dag 3

Mina föräldrar =)

Ann-Louise och Tord.
Stolt mormor och morfar.
Stolta föräldrar (hoppas jag) till mig och min bror Andreas, som bor i Umeå.
Det är sju år mellan mig och min bror så de fick sin första knodd tidigt. Mamma var inte fyllda 18 i alla fall.
De har varit tillsammans sedan skoltiden och gifta sedan mitten på 80talet. Jag var född 85 så tror det var 87. I och med det så blev Elin Mikko : Elin Kemi =)
Farsan jobbar som de flesta på LKAB och mamma är lite mellan jobb just nu.
Mamma hade Annis Grill förut så hon har haft fullt upp.
Nu brukar hon jobba extra på Ica och trivs med att få ha en chef =)

De älskar att resa, helst till Thailand, i skrivande stund är de faktiskt där. Brukar ta en tripp dit på vintern så de får sig lite sol. Tror de längtar hem efter pojken så det lär inte bli alltför många långresor så länge han inte kan följa med ;)
Morsan fick ju pojken nästan i 50 årspresent eftersom han kom ut i april i år och mamma fyllde 50 nu i november. Pappa blev 50 förra året =)

Husvagn,stuga,skoter,barnbarn,resor och husrenovering är stora intressen hos mina föräldrar. Mamma har alltid planer på flytt men det har blivit att de har bott i samma hus på Lompis sedan jag var liten. Perfekt för det är nära hem till oss och första barnbarnet.
Nu har de fått ett till, Andreas är tillsammans med en underbar tjej som i sin tur har en liten underbar tjej. Mamma och pappa älskar ungar så de önskar nog att Umeå var lite närmare så de kunde hälsa på där oftare.
Tror de väntar på att vi ska skaffa en till liten knodd men det får vi se när det blir ;) Övning ger färdighet.

Så skriver inte så mycket mer.
Måste vidare i träningen.
Hupp hupp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback