Fan

vad jag sover dåligt.
Tror hela familjen sov dåligt inatt. Lillponken verkade ha ont i gaddsen.
Rikard kunde inte heller sova ordentligt och jag kunde definitivt inte sova ordentligt.

Hade varit så jäkla skönt att bara gå och lägga sig igen och sova tills man vaknar av egen maskin. Inte av Ivan =)
Men sömnbrist är inte hela världen. Man klarar sig. Brukar annars ta en tupplur på dagen när Ivan sover lunch ( hans längsta lur) men nu har man hund så då passar jag på att låta lillen sova i vagnen och då är min lur borta. Det känns. Huvvaligen. Men då är vi väldigt bortskämda med ett barn som för det mesta sover hela nätter.

Man ska inte gnälla. Tänk på de stackars som får kolikbebisar.

Hoppas nästa inte har kolik.
Hoppas vi får en nästa, det ska man aldrig ta för givet.

Nu är mamma vääldigt trött så jävlas inte med henne idag för då ska ni få på moppo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback