Gott

så jäkla gott med kött.
så jäkla gott med kött när gubben min lagar mat.

han är så duktig. nu är han ute och försörjer familjen, står i krogdörren. Kan inte vara kul men han gör det ialla fall. Han är så duktig ibland att jag känner mig superkass som bara är hemma.
Men någon måste ju vara hemma med baby.

Baby som just nu vägrar att sova. Han är så slut men han vill vara uppe ändå. Ligger i spjälsängen och gör små pruttljud, nästan sovande. Han är så söt.

Ska själv krypa till kojs när han knoppar in.

Så man är pigg när Rikard kommer hem. Så jag kan mysa lite grann =) Om nu karln orkar. Stackarn han fick ingen vila idag trots att jag hade hållt lillen vaken under dagen och försökt planera för naptime när jag for på innebandyn. Nej fem minuters stödvila sen var det fullt ös igen på lillen.
Imorgon ska dock gubben min få sova ut. Tur så sover han tungt så Ivan kan vålda på bäst han vill på övervåningen =)
Jag är trött. Men skönt trött. Känns att man gjort något idag ialf. Imorgon kommer jag ha ont i muskler som jag inte visste att jag hade men det kommer vara skönt ont. Gör det inte ont så får jag köra lite på crosstrainern. Har bestämt mig för att köra med den tills jag kommer mig till gymmet.

Nu ska jag surfa vidare.
Sen natt natt.
Hupp hupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback