kul...jättekul...

Tänkte på att man kan ju få bröstreduktion via sitt landsting.

Första kriteriet är att man ska ha under ett visst BMI.

Började räkna och om jag ska kunna få operationen betald och gjord via landstinget så måste jag gå ner....

30 kilo!

Hur i hela h*vete ska jag kunna göra det?

Tyckte 10 var mycket.
Tyckte 20 kändes väääldigt mycket.
30 känns som en omöjlighet.

Det blir ett jäkla jobb. Nu är det jag som masar mig iväg på gymmet. Får gå kvällar fast jag inte gillar att gå kvällar. Helsike. Kvällar helger mornar. 30 kilo. Herra jumala.
Promenader. Massage. Kontroll på maten. INGET fuskande. Inget godis, ingen läsk, inget gotta.
Men det finns de som klarar det och då borde väl jag klara det också! Eller hur?!?!?! Det får bara ta lite tid.
Viktminskning är ju långsiktigt. Inget man stressar.

30 kilo!! Puh...Nä nu jäklar!
Jag har satt mig i den här sitsen själv, då borde jag väl fasiken kunna ta mig ur den också.
Äta mindre och röra på mig mer.

Nu jäklar!
Ser verkligen framemot innebandyn nästa vecka. Måste boka ryggtiden. Mer hundprommisar. Mer vagnprommisar. Mindre portioner. NU JÄKLAR ELIN!


Kommentarer
Postat av: SW

Det du måste göra är att höra av sig till landstinget redan nu. Då ger dom dig ett krav. ex hur mycket du behöver gå ner. Sedan när du lyckats på en viss tid dom gett dig får du den...men kraven är att du inte ska ha fler barn etc. etc.

2010-11-28 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback