LÖRDAG!

Imorgon blir det leklandet med pojken, han är snart 7 månader så har egentligen ingen behållning av det hela men han gillar att titta på andra barn så det blir ju lite roligt för honom ialf.

Lockade med gubben på ett hörn också, tack och lov för dagtidsarbete i LKAB då är min älskling ledig alla helger (förutom när han inte ger sig ut och jobbar på krogen förstås)

Har ont i fingrarna efter allt spelande idag.
Är inte van vid långa TV spelspass längre. Känns som fingerkramp så imorgon blir det lekland och städning hemma. Och kanske bara liiiiite TV spel.
Gubben har köpt ett nytt spel åt mig =) Assassins Creed Brotherhood. Inser att jag gillar det maaaassor. Nu kan man dessutom slöa till. Bara vifta lite och vissla så hoppar det ner några stycken lönnmördare som tar bort faran så jag lugnt kan rida vidare på min häst.
Trevligt trevligt. Elin är inte bara slö i soffan hon är slö i TV spelet också.

Köttbullar idag. Rikard var väldigt nöjd. Istället för mjölk i dem så tillsatte jag grädde. De blev riktigt saftiga och fina och så gjorde Rikard en god gräddsås på skyn. MUMS. Rikard fick mos till och jag åt någon sorts råkostblandning med äpplen,gurka och morötter. Gottigott.

Imorgon blir det något så fantasifullt som kyckling.

Tänkte ta och sova tidigt idag. Armageddon på TV lockar inte.
Ska upp lite tidigare imorgon också så man tar sig till Gruvtrollet. Ska bli kul att umgås =)

Fick mig ett glas vin idag faktiskt. Tyckte jag förtjänade ett glas eftersom jag har hållt mig från godis,chips och läsk i helgen. Riktigt gott rött vin dessutom. Killawarra hette det tror jag.


http://www.tv8.se/blogg/edward-blom (Elin gillar)


Nattinatt alla glada!
Hupp hupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback