Mardrömmar

hela natten. Insåg i morse att även fast jag sovit dåligt så har pojken sovit i egen säng hela natten.
Han har varit lite kinkig så vi har till sist gett upp och tagit honom i vår säng.
(Han har sovit i egen säng sen BB så det är en omställning för mig och gubben att plötsligt ha honom i sängen)
Men igår gav vi inte upp när han började på kvällen utan lät honom ligga vaken och jag sjöng lite grann så till sist somnade han.

Han vaknade nån gång i natt men det var bara in med tutte så somnade han om direkt. Bra när det var söndag natt. Rikard jobbar ju dagtid så helst vill man ju att han ska få sova hela nätterna utan att bli störd.
Rikard blir lite kinkig om han inte får sova hehe.

Mardrömmar; blä. Som vanligt har jag massor med mardrömmar. Eller ja ofta har jag mardrömmar. Men det som är annorlunda den här gången är att jag vet att jag drömt mardrömmar men jag kommer inte ihåg något. Brukar komma ihåg vad jag drömmer men icke.

Frukost snart. Vet inte vad jag ska äta. Det är svårt när jag inte gillar äggröra och sånt. Det är ju smidigt att äta när man inte äter bröd. Blir nog kokt ägg och lite grönt te.

Visste ni att grönt te tydligen ska sätta igång ämnesomsättningen?? Finns massor med såna knep tydligen. Man ska helst till frukost och gärna mellanmål dricka grönt te för att hela dagen hålla ämnesomsättningen uppe. Nu är det ju bättre att röra på sig men med en sex månaders så blir det inte så mycket action på dagarna.
Men man får göra vad man kan.
Gymnastikövningar med barn i famnen och promenader går hur bra som helst =)
Ska se hur långt jag kan gå idag utan att få aj aj i ryggen. Den där jäkla nerven eller vad det nu är ställer till med jäkligt stora bekymmer.

Måste boka till för lite ryggklämning. Kommer mig bara inte för. Ska boka till december då kan mor kanske ta Ivan. Annars för det blir eftermiddagstid så Rikard kan vara hemma med underverket.

Läste om en gammal klasskompis som när som helst ska få sin lilling. GUD VAD JAG BLIR SVARTSJUK!
Det var typ det mest underbara när man får ut det lilla knytet. Suck. Vad härligt.!
Förlossningen är ju inte så hemsk när man får resultatet av allt slit i famnen. MYYYYS!!!!!!

Nu ska jag krypa till kojs igen och mysa med gubben tills han ska få sig sin morgongröt =)

HUPP HUPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback