Min sötnos....

.....köpte en Iphonetidning till mig idag.
BRA motivation.
10 kilo minus kom igen tio kilo minus så pungar jag ut med pengar till en Iphone.
Elin är så jäkla snål att jag måste ha en motivation innan jag lägger så mkt pengar på en leksak.

Tänkte fuska idag. Vi fick lakrits av Mange när han var till Happis. Tänkte bara ta en. Har lagt upp dem på en hylla i köket. Och vad gör jag? Välter ner hela jäkla skålen så det ligger lakrits överallt. Det var ett tecken! Du skall icke äta godis. Så då tog jag ingen. Ett tecken. Till och med gubben däruppe tycker att det räcker nu.

"Nu ska du fasiken inte äta någon godis din jäkla tjockis."

Så nu ska jag gå och lägga mig i sängen med rena sängkläder och min Iphonetidning. Imorgon är det invägning. Har nog inte gått ner mer. Men jag håller tummarna att jag inte har gått upp. Smygkollade och då var det +/- noll. Stannat kvar där ialf. Förhoppningsvis har jag inte gått upp.

Ingen ångest ingen ångest.
Har man gått upp så har man.

Drack ett glas vin idag.
Huvvaligen.

Fusk.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback