Nässpray!

Jag har gått och blivit nässprayberoende.

Hemskt.
Men jag är konstant täppt i näsan. Håller mig in i det sista eftersom jag inte vill gå och använda nässpray hela dagarna.

Jag heter Elin och jag är beroende av nässpray.

Suck.

Kanske måste ta och städa ordentligt här hemma.

Kan inte vara hunden för då hade jag märkt av det tidigare.

Nej Elin är nästäppt i stort sett hela tiden och jag börjar bli väldigt irriterad.

......................................................................morr

Kommentarer
Postat av: Peka

Jag har varit täppt i näsan sen jag var gravid.. Har försökt sluta (man kan ju bli täppt av själva nässprayen efter ett tag) men jag var täppt ändå. Ha varit till läkare och fått kortisonspray utskrivet men det funkar inte alltid. Så jag tar oftast nässpray när jag ska sova. Vissas näsor "är" väl så.. Min är värst på vintern fast jag använder nozoil och renässans.

Hoppas din nästäppa går över för det är skit att vara täppt jämt!

2010-11-16 @ 16:28:41
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback