NY MOTIVATION!

Trött mamma, trött baby.

Kort som jag är och rund som jag är så hade jag faktiskt svårt att lägga lillen idag.

Når knappt ner i spjälsängen nu när vi var tvungna att fälla ner den i nedre läget. Boobarna tar i.
Det är så smidigt när han somnar i sängen däruppe att bara bära ner honom och lägga honom i sängen hans på nedervåningen.
Men inte nu längre. Sedan den lille ögonstenen har börjat häva sig upp så var vi tvungna att fälla ner botten ett steg och nu når jag knappt ner.
Kort rund mamma med stora lökar är tydligen ingen bra kombo för att försiktigt lägga ner en sovande baby.

Såååå ny motivation istället för Iphone. En bröstminskning.
Och det bästa är att det är så pass mycket dyrare så då kommer det ta längre tid att spara till det och då kaaaanske jag skulle kunna höja mitt mål till 20 kilo istället för tio. Vet 20 låter mycket men det behövs verkligen.
VERKLIGEN.

Så tror du jag klarar det?


Kommentarer
Postat av: Frida

Absolut!

2010-11-28 @ 17:49:56
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback