SHOPPING!

Fick mig en ny innebandyklubba. Kommer inte ihåg att de var så dyra tidigare, kan ha något att göra med att mor och far alltid fick köpa mina klubbor förut =/
Men tog en "billig" för 300 spänn. Inte illa pinkat. Det gick ändå på 1000 nånting. Man kan ju inte låta bli att handla annat. Pojken fick sig en underställströja, något stor men den blir bra. Ska slå in så får han den i julklapp ;) och gubben köpte sig ett par Hestrahandskar som han har önskat sig länge. Det blir hans julklapp.

Sen var vi faktiskt tvungna att handla lite mat.

Blir strömming idag. Gott =) !

Imorgon blir det entrecote.....mmmmmm.....Rikard var sugen på kött så då lyxar vi till det lite grann. Efter innebandyn. Får se hur det går =) HAHA

Skulle springa på maskinen här hemma. Orkade knappt en kvart så var jag helt färdig. Och då menar jag helt färdig. Så håller tummarna att det finns andra på innebandyn som är lika kondisbefriade som jag.
För jag har verkligen noll kondis just nu.
Har haft tjorv med ryggen så länge att det liksom har blivit en vana att bara ta det lugnt. Man blir lätt slö.
HUVVALIGEN!
Ändrar förresten invägning till fredagar. Lättare att hålla koll.
Men var givetvis tvungen att väga mig ändå idag. Digitalvåg är så mycket trevligare än vanlig våg.
-0,7 kg sen förra veckan.

Nu gäller det bara att börja röra på sig.
Har varit en hemsk mamma. Så fort pojken har somnat har jag sprungit ut på små kortisar med hunden. Har inte orkat sätta på honom alla kläder och dra ut honom i vagnen. Har nästan haft 30 minus så har inte varit så sugen på att dra ut med vagnen. På skyltsöndag däremot tänkte vi gå =) Ska försöka få med mig gubben också men han jobbar helgen så får se hur han känner för det.

Ska glöggfuska i helg -
USCH, vad hemsk jag är!
FY elin FY!

Ska börja köra en halvtimme på den där helvetesmaskinen varje dag hade jag tänkt. Får försöka göra det när pojken sover. Han är väldigt sugen på att vara där och peta när man håller på och då blir lilla mamma disträ. Så det får bli när han tar en lur.

Nu ska jag smaska i mig lite strömming,råkost och palsternackspuré mmmmm!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej! Vet du vad jag fick för idé? Sitter och kollar på halv åtta hos mig och tänkte att vi kunde göra en egen variant? Kanske Anna Ö vill vara med, och så kör vi tre kvällar, behöver ju inte vara i rad men när alla kan. Och var och en bestämmer en egen meny, i LCHF- stil så klart ;)

Tycker det hade vart kul, umgås, äta gott och prova nya rätter :) Sen kan vi ju skippa tävlingsmomentet, haha!

2010-11-25 @ 19:45:51
URL: http://skinnylizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback