Smärta

Fy fasen vad ont jag hade i mellangärdet igår (säger man så?) trodde jag skulle avlida.
Vet inte vad jag hade heller. Det är mildare idag, fortfarande lite ond men inte som igår.
Snokade runt på internet och den enda förklaringen jag hittade var halsbränna. Gallsten verkade inte vara ett alternativ för en 25 åring ;) Men det var då den värsta jäkla halsbrännan jag har haft och jag har haft mkt halsbränna i mina dar.
Jag är en hypokondriker så jag har allt från halsbränna till cancer. Så säkert bara lite magknip. Eller ja mycket magknip.

Men det jag verkligen ville rapportera denna morgon är att vår son ställde sig upp igår!
Han höll på att böka i sängen. Krypa och klänga och så ville han ha drömfångaren helt plötsligt. Då kravlar den lille parveln upp mot mammas axel, griper tag och häver sig upp. Nu var sängen mjuk och han orkade inte hålla sig upp länge helst inte när hans lilla hand viftade mot drömfångaren. Men han ställde sig!!!!!

En till tand har börjat spricka fram i underkäken också. Funderade just när den skulle börja komma, det brukar ju komma två på nästan samma gång i underkäksfronten. Så nu är den på väg.
Han vaknade inatt och busade lite men mat åt han först nu. Ganska lägligt för pappa ska snart stiga upp. Kommit massor med snö över natten så han måste ut på långis. Tar sån lång tid för plogbilarna att hinna ta gångbanorna och jag kan itne gå ut med hunden utan att ta med pojken så det blir Rikard som får ta en ordentlig morgontur med henne.
Men bra med hund då kommer jag ut varesig jag vill eller inte. Varesig det är 20 minus eller inte.

Nu ska en stolt mamma surfa vidare.

Anmälde mig till Hipp gröt kampanj igår, hade varit fint att få testa lite sånt men lär väl inte få det =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback