Snö snö snö och mer snö

Ganska skönt att inte sova hemma när man ser all snö som seglar ner.
Jag är en uppskjutare.
Om det inte absolut måste göras nu så skjuter jag gärna upp det.
Dålig egenskap, jag vet men det är så skönt att vara slö.

Emmylou Harris - A love that will never grow old (så himla mysig)

Morfar har tagit pojken och sover lunch.

Middag igår. Jag var svintrött så det blev mat och sen säng. Tacos med familjen och vänner =)
Morsan firar 50 nästa vecka. Men det blev Thailand för dem.
Skönt att bli "gammal" och inte ha ungar hemma. Då kan man göra lite vad man vill, t.ex. dra iväg till Thailand när man fyller 50.

Rufus Wainwright - The maker makes

Sov i stort sett hela natten från halv nio till halv åtta då det var dags för en gröttallrik för pojken, han är helt fantastisk. Underbar liten gosse.

Nu ska jag surfa vidare. Väntar på melodikrysset. Sen ska jag ta en sväng upp på stan och hämta min väska hos Hanna, glömsk Elin som vanligt =(

Hupp hupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback