Svart bönsoppa idag =)

       

Det blev svart bönsoppa till middag idag. Som bilden fast med svarta små harklortar i ;)
Inte riktigt LCHF men det kändes nyttigt ialf. Som sagt; jag och dieter är inte lätt men jag kan försöka äta nyttigare ialf. Har dragit ner på kolhydraterna. Ska t.ex sluta med godis (så snart det jäkla godiset bara tar slut;)) och läsk (efter julmusttiden). Chips och ostbågar och sånt tjafs.
Det konstiga är att jag bara hållt på med det här nyttiga i några dagar men jag känner mig redan mindre hungrig. Är inte ens sugen på onyttigt.

Vi ska dock fuska rejält från LCHF idag i och med SUSHI! Men kom igen hur ofta får man sushi i Kiruna???
Jag älskar sushi!
Så gott.
Så till kvällen blir det sushi. Idol och sushi mmm.

Ogillar Elin btw. Ogillar skarpt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej... Tack för att du skrev. Jag måste nog ringa tandläkaren. Vad kostar en bettskena ungefär? Huvudvärken är verkligen olidlig.



Men jag har haft migrän förut också, läste på nätet att man kan få tandvärk när man har migrän, att man får värk i antingen höger eller vänster sida och att det strålar mot tinningen, precis så som jag har upplevt det. Jag kanske har bägge delarna och hursomhelst så är det nog värt ett försök att testa en bettskena.



2010-11-13 @ 00:17:50
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback