Helg igen

Veckorna går så fort!

Fick köpa nytt nätverkskort till datorn. Krasch. Tur så är det inte så dyrt. Gubben var lite kinkig igår när han inte fick sitta på nätet ;)

Ikväll middag med hela kusinskaran, mormor och morfar har vart gifta i 50 år. Ganska coolt. Tänkte just om jag och gubben fortfarande är gifta när vi är lika gamla. Vi har ju bara varit gifta ett år + några månader men tiden går fort. Får se.

Pojken fortfarande en tandpigg som sticker upp, men det kommer väl mer snart. Han gnager på allt.
Sov till halv tio idag =) Mamma var nöjd för hon var trött. Eller ja han sov till sex sen fick han en stöt välling och somnade om. Så jag passade på att gå ut och skotta. Promenera med barnvagn i snön var ingen rolig idé så passar på att träna med snöskottning istället =)

Nä nu ska jag hoppa i duschen medan pojken är lugn så jag åtminstone är ren till middagen ikväll.

Hupp hupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback