Min man är fantastisk !

                   

Trots att jag igår var bakis och hade varit ute hela natten i stort sett så var han hur gullig som helst på morgonen.
Servade mig hela dagen trots att han hade jobbat från morgonen.

Han lagar mat.
Han diskar och städar.
Han tvättar.

Han älskar mig =)
Han servar mig heeela tiden, jag är en väldigt bortskämd fru.


                    



Han jobbar extra på helgerna och igår säger han åt mig att beställa ett tevespel för hans surt förvärvade slantar.
Han tar hand om mig och vår son, jobbar massor för att vi ska ha pengar så det räcker och blir över.

Han frågade igår vad jag önskar mig i julklapp trots att vi sagt att vi inte ska köpa några åt varandra, varför? Jo för att han tyckte jag skulle ha julklappar för att jag älskar att få dem.

Dessutom finns det andra områden som han är helt superb på, och man får service trots att han är svintrött och ska upp tidigt. Jag kan ju inte hjälpa att jag blir sugen på morgonen och så utnyttjar jag honom oftast på kvällen.
Stackars karl.
Men idag ska jag städa och ta hand om huset. Jag ska laga mat. Jag ska ta hand om tvätten. Idag ska han inte behöva serva mig med allting.
Sen ikväll ska vi mysa och hämta hem vår son.

Min man är fantastisk.




        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback