Min man är sjuk =(

Feber och förkyld, troligen bihålorna. Stackars gubbe...=(
Imorgon blir han hemma och om jag får bestämma så blir han hemma tills han är pigg och kry.

Shoppat idag, hittade en perfekt julklapp till maken och ett överkast till sovrummet. Äntligen fick jag användning för presentkortet på Hemtex, är det bara jag som tycker att Hemtex har lite tråkigt sortiment.
Sen det som är roligt att handla är alldeles för dyrt. Kanske bara jag som har kostsam smak =)

Julklappar. Mmmm.
Härligt!
Blir inte många i år.
Ska bara handla till de allra närmsta. Mina föräldrar och Rikards föräldrar. Till varandra blir det nog något litet. Inget avancerat och inget kostsamt.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vad roligt att du lämnat spår efter dig när du hade vägarna förbi min blogg :)

Bra tips det där om att skriva namn på matbackarna, har jag inte ens tänkt på.

Såg att vi är lika gamla dessutom, vilken skola gick du på högstadiet?

Ha en trevlig kväll!

2010-10-28 @ 23:00:50
URL: http://autumnstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback