Så idag

blire blodpalt.
En av mina älsklingsrätter faktiskt.
Tro det eller ej men det är riktigt gott.
De flesta gillar det inte och de flesta gör det inte men det är världens enklaste mat att göra.
Iofs det beror på vad man har för recept men jag kör det enkelt =)

Gubben brukar dessutom vara nöjd (dock lite dålig i magen men det är smällar man får ta ;) )

Pojken klämde sånär som en hel stor burk med lasagne.
Det var en 6 måns burk men han blir ju det på någon dag, öppnar burken och ser att det är gigantiska bitar.
Jaha det här kommer han ju inte att äta.
Men han gillade bitarna! Han till och med tuggade som en tok.
Så det blev en burk och ingen mjölk. Han är nöjd här på golvet.
Tidigare rullade han bara åt ett håll. Om han är vänster el högervriden vet jag inte men nu snurrar han åt alla möjliga håll. Det är så mkt action på pojken ibland att jag blir trött =/

Dessutom så tar han sig en bra bit om man låter honom ligga ett tag.
Gåstolen bara rejsar runt i vardagsrummet, har fullt sjå med att skydda vårt stackars möblemang från huvudattacker a´la Ivan.

Men det är skönt med utveckling. Roligt när man ser framsteg.
Bara det inte gick så fort....=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback