Shoppat idag!

Inhandlat en ny mikro !

Så spännande var det.
Men vår gamla har helt tappat sugen, efter åratal av knapp användning så fick den spunk när det helt plötsligt kom en baby som skulle ha välling,gröt och mat så den gav upp. Det tog bara längre och längre tid och när det väl passerade minuten för att värma en vällingflaska då gav vi upp och lät den komma till mikrohimlen.

Blev våldsamt sugen på en Iphone.
En chockrosa.
En med massor av minne.
En alldeles egen Iphone.

Men nu är jag mammaledig. Hade jag jobbat så hade jag köpt en utan att blinka men nu har jag ju en aningen mindre inkomst....så det blir att vänta ett tag.
Vänta. Jag hatar att vänta.

Nåja det blev en mikro idag ialf.
Trevligt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Magdalena Khallagi





Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.



Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privat arbetare. Du måste också jobba på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla arbetande svenskar täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Magdalena



Afa Försäkring



2010-10-27 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback