Slö på hög nivå

Gubben var supergullig och hämtade hamburgare åt sin sugna fru.
Fan vad gott det är med fett dagen efter.

Tack och lov är jag inte alltför bakis.

Tant Elin har gått och blivit en buzzador, verkade inte vara alltför avancerat; Ida och Hanna är ju det så nog borde väl jag klara av det. Kanske måste bli lite mer aktiv med kameran bara ;)

Hunden är hemma, känns som vanligt igen, men saknar pojken.

Beställt Assassins creed - Brotherhood idag. Jag vet jag är en tvspelsnörd. MAG var jag sugen på men den 18 nov kommer mitt fina assassins. Älskar att klänga runt och mörda folk.





Nu står playstation move på önskelistan. Önskelista är det ju ingen idé att skriva längre, kommer ju ändå inte att få några julklappar. Så är det att bli gammal.

Nu kanske man skulle tvinga karln att se lite Sons of anarchy. Säsong tre är på gång, härligt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback