Söndag och mysmiddag

Bara att ta det lugnt idag.
Leif har åkt hemåt mot Bberg och vi ska vara själva idag, jag, gubben och vår lille son.
Tanden verkar inte bekymra honom så värst mycket, det är precis så att den tittar fram så kan hända att det kommer bekymmer i samband med ytterligare eruption.....=/

Mysmiddag idag, råkade ta fram och tina en bit älgbiff häromdagen när vi skulle ha köttfärs så då passar vi på att göra köttmiddag m potatisklyftor och Rikards egen rödvinssås. MUMS!

The last airbender, jepp hade jag kollat mer noga när jag läste om den så hade jag sett att den baseras på en serie! En jäkla serie. Så det blir minst fyra filmer om det kommer någon alls. Det var ungefär som när vi gick och tittade på Eragon på bio. En följetong som dessutom inte verkar spelas in fler av. Hatar när man missar sånt =(

Killers igår. Helt ok. Diggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback