Spanar på Idol

Är för slö för att spendera en hel fredakväll med reklam med Idolavbrott så jag spelar in =)

Så till frukost idag blev det Idol utan reklamavbrott.
Ogillar starkt Linnea. Visst hon har en originell röst men jag blir så less på den. Tur att man kan spola för jag struntar fullständigt i hur hon framträder, jag orkar inte lyssna på hennes röst.
Samma gäller Elin, hon ser ut som en artist men jag hör bara knagglig engelska (som att jag är så mkt bättre men nu är inte jag m på teve tack och lov ) så där blir snabbspolning efter halva låten.
Uppenbarligen är ju Andreas kåt på lilltjejen så hon får ju ändå gå vidare så man behöver ju inte lyssna.

Iofs var det rätt som åkte ut, jag gillade Linda men hon var lite svag. Bara för att man inte diggar Beatles måste man ju ändå ge allt.

Sååå glad av Weise. Men inte konstigt, jag diggar ju allsång på skansen =)

Pojken sover med sin far i sängen. En tallrik gröt och så var det smäll i säng igen, min trötte son och make kan behöva lite vila.
Ingen mat inatt för lillen. Bestämde mig att jag inte ids kuta uppför trappen, han behöver inte mat mitt i natten. Och nej det behövde han inte. Efter en minut el två av kink så somnade han om och vaknade vid sex. Så ganska skön natt med andra ord.

The last airbender och blood and bone igår.
Helt ok.

Nu ska jag lyssna vidare på lite music.

Warrant - Cherry Pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback