26 år, första dagen på jobbet, Ivan hemma

Gått jättebra idag.
Verkar inte som att jag har glömt bort alltför mycket.
Känns skönt att vara tillbaka.
Riktigt skönt.

trots att jag glömde min nya vita bh idag. Men imorgon ska den med!
Man kan ju inte tänka på allt.

Såg ut som att pojken fått en till tand,den här gången i överkäken, dock inte en etta som jag trodde utan det ser mer ut som en tvåa. Sitter längre bak...hmm. Nåja kanske är på gång något där. Lite svårt att se något i en babymun =)

Ska inhandla ett brädspel till helgen.
Ska tvinga svärmor och svärfar att spela lite grann.

Gick hur bra som helst med Ivan och farsan. Han blir nog mer omhändertagen med min farsa än med mig. Bortskämd liten unge ;)
Så inte alls orolig. Mer orolig för att farsan inte ska orka med, men det verkar gå bra.

Försökte få tag i läkaren idag, fanns inga telefontider för mig att bli uppringd på. Ring igen imorgon. Nåväl, ringer väl imorgon. Ska försöka få tid tors el fred. Då är jag ledig =)
KOnstigt med tre dagars vecka.
Bra med mjukstart.

Imorgon egna patienter. Spännande och se om jag fixar biffen. Kanske har glömt bort alltihopa.

Nu social med min underbara familj.

KRAM och tack alla för alla grattis =) ! Bettan var först med sitt sms strax efter tolv inatt *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback