Är så tacksam

för att jag har ett jobb som man blir glad att gå till trots att man har en underbar baby hemma.

Känner mig hemsk som vill till jobbet när man har en guldklimp som Ivan hemma....

Visst gnäller väl alla att de skulle vilja vara hemma. Men det är väl normalt att vilja ha lite semester hur mycket man än trivs på jobbet. Men är så grymt tacksam för att jag har ett jobb man längtar till ibland ;)

Så tacksam. Så glad.

Tycker synd om de som genuint ogillar sitt jobb, om man nu absolut inte trivs ska man söka sig bort. Varför ödsla tid, liv och framför allt den psykiska påfrestningen det innebär att ogilla sitt jobb? Visst man måste ha ett jobb men bara för att man måste innebär inte att man ska lida.

Nej jag är så glad att jag har ett bra jobb, en trevlig plats att jobba på, underbara arbetskamrater och att alla nu när jag kommer tillbaka är glada att jag kommer tillbaka *ler*
Ska försöka att inte bara prata babysnack på fikarasterna ;)

En del av mig vill givetvis vara hemma med min son men en del av mig längtar efter vuxenlivet =)

Så lycklig att jag har ett bra jobb, en underbar familj och härliga vänner.

Hängde upp ett par underbara gardiner som jag fått av Bettan och Mattias igår, då slog det mig att en av mina allra bästa vänner ska flytta. Ända ner till Karlstad. Kommer sakna dig gumman, vem ska jag nu slöa hos och snacka skit med. Du och jag måste vara de bästa slöisarna som finns. Med dig behöver man aldrig göra sig till. Man kan komma som den man är och efter ett snack och lite umgänge med dig så känner man sig alltid som en ny människa. Man behöver inte hitta på en massa grejer. Man kan bara vara. Och vill man hitta på något så är du alltid på.
Du är en underbar tjej, en fantastisk kvinna och hoppas allt går bra i Karlstad. Ska försöka komma och hälsa på, svårt med pojken men inte omöjligt.
Kiruna finns alltid kvar ;) Ska lära mig skype eller vad det nu heter..*ler*,  lovar! ;)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hoff har inte ens fattat det själv. Du är världens bästa vän du med och tänk vad mycket kul vi har hållt på med i våra dagar.

Jag kommer ju iaf upp regelbundet och så får du som sagt lära dig skypa. Är ju kul för oss att se Ivan live också när han växer :D



Kraaaam!!!

2011-01-06 @ 08:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback