*Bröst är konstverk*

Surfade runt på bloggar och snubblade på en kommentar som någon som kallade sig alf hade skrivit

Bröst är konstverk som styr poesin och som i alla avseenden ger näring, värme, trygghet och framtidstro. Den konstnär som uppfann brösten uppfann också oändligheten, viljan och förmågan att leva vidare och vad kan bättre uttrycka harmoni och trygghet bättre än ett barn som i hela sin hjälplöshet endast kan iklädas lugnet med hjälp av mammans bröst. Den stackars människa som inte inser kraften i dessa former är förmodligen sinnessjuk och behöver akut hjälp att få ordning på sitt liv.


Vilken kommentar =) !

Förstår nästan varför gubben min gillar boobs ;)


http://blogg.aftonbladet.se/fotbollsfrun/2011/01/se-hit-titta-pa-mina-brost 
(snott kommentaren härifrån)




Oj en liten bit bröst, det var verkligen det jag ville ha med på bild när jag fotade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback