*brrr*

Kallt att duscha på morgonen.

Datarummet är varmt och skönt =)

Elin är trött. Kanske märks.

Pojken har inte sovit så värst bra inatt. Nu sover han gott men det är nog för jag måste upp. Nu vet man hur de stackars mammorna har det som inte får sova på nätterna.

*gääääääääässssppp*

Måste dricka kaffe till frukost. Gillar inte att dricka kaffe så tidigt men vad gör man? Idag är en vanlig dag, jag måste ju orka med.

Hade som hoppats att lillen skulle vilja sova inatt men man kan ju inte ha lyx varje natt eller hur ? =)

Får man tänder så får man.

Morrn morrn på er allihop.

Nu ska jag slå på kaffet och torka håret.

Kommentarer
Postat av: Peka

Men får inte du sova som ska jobba??

2011-01-11 @ 10:25:07
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Peka

Ahaa nu såg jag ju att han var med DIN pappa ;) jag trodde Ivan var hemma med Rikard ju ;) jaha då förstår jag att du kanske behöver gå upp med lillen på natten. Hoppas han börjar sova bättre :)

2011-01-11 @ 15:44:41
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback