Cliniderm

Är så himla nöjd med krämen.
Fungerar än så länge superbra. Inga (hittills) negativa effekter. Huden känns bra. Luktar gott.
Enkel och dryg att använda.
Kan absolut rekommendera.
Trodde inte det, men när den här tar slut kommer jag säkert att inhandla mer.

=)



Cliniderm produkterna är anpassade speciellt för det nordiska klimatet och innehåller en så kallad klimatblandning som balanserar hudens fukthalt.

Har du testat Cliniderms produkter? Vad tyckte du? Skriv gärna en kommentar! =)

Har jag väckt din nyfikenhet kring Cliniderm? Vad bra! På www.cliniderm.se kan du läsa mer om deras produkter och om de tre produkterna jag får prova just nu.
Vill du också bli en Buzzador? Som en Buzzador får du möjlighet att prova på en massa olika produkter helt gratis! Enda du behöver göra är att sprida information (buzza) om produkterna och låta andra testa produkterna. När kampanjen sedan är klar så rapporterar du till Buzzador hur allt har gått och vad du tyckte om produkten.
För att bli en Buzzador klicka här!

Kommentarer
Postat av: Peka

Jag kan inte använda "vanliga" produkter :( är känslig mot parfym så jag provade nån parfymfri från Apoteket men jag blev bara röd och det kändes som att jag bränt mig i ansiktet :/

Så jag kör bara naturliga produkter. Kokosolja, olivolja, nångång kör jag scrub med salt och honung. Ibland en mask med bara honung. Men på sommaren behövev jag inget annat än vatten, och på vintern blir det oftast en droppe olivolja.

2011-01-06 @ 10:56:01
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback