Cliniderm - Buzzador




De senaste veckorna har jag buzzat om Cliniderms produkter.
Närmare bestämt; Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk, Cliniderm Active Protection Day Cream och Cliniderm Age Delay Serum.

Jag hade ingen erfarenhet av Cliniderms produkter sedan tidigare och är relativt grön när det gäller att använda anti-age produkter och ansiktskräm överhuvudtaget så det var en välkommen produkt.
Blev positivt överraskad av hur bra krämerna faktiskt var. Dryga, lätta att använda och dosera tack vare smidiga flaskor. Torkar fort in i huden och luktar gott. Blev lite orolig när jag såg att de inte var parfymfria eftersom jag har en tendens att reagera på starka dofter men produkterna luktar inte starkt och fungerade bra ihop med min hy.
Tycker själv att min hud känns bättre, inte lika torr som tidigare.
Använder produkterna varje dag så kommer troligen att fortsätta med det även när mina prover tar slut; vilket lär ta lång tid eftersom krämerna är väldigt dryga.

En annan positiv sak är att priset på produkterna är överkomligt. Inte alls lika dyrt som andra produkter på marknaden. Gick in på apotekets hemsida och kollade upp priserna:

Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk 99 kr

Cliniderm Active Protection Day Cream 229 kr

Cliniderm Age Delay Serum 249 kr


Sedan finns det fler Clinidermprodukter som jag inte provat, såg att det även fanns produkter för män. Om man är intresserad av Cliniderm så spana in deras hemsida
här.



Vill du också bli Buzzador?

En buzzador får erbjudande om att vara med i olika kampanjer. Som buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis. Det enda kravet är att du ska berätta om produkterna för människor du träffar och låta dem testa. När kampanjen är slut så rapporterar du till buzzador hur allt har gått och vad du tyckte om produkten du testat.

För att bli Buzzador klickar du här och följer instruktionerna! =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback