Grus i ögat, uppställning och Buzzador

tydligen.

Trevligt.

Stämde in ganska bra ändå. Men tänker då att det finns något inom varje stjärntecken som stämmer överens med hur man är som person.

Pojken ställde sig alldeles själv idag. Utan stöd.
Läskigt. Snart springer han väl ifrån mamma.

Trött.

Ugnsstekt falukorv och pasta idag. Pojken fick detsamma och det var tydligen en höjdare.

*Gäsp*

Eftermiddag imorgon, hann nästan gå igenom hela förrådet av tandstensinstrument idag, det behövde sig en slipning. En rejäl dos med slipning.

*blink blink*

Ska gå igenom musiklistan också nån dag här hemma. Nästa vecka är jag ju ledig så då hinner jag. Det börjar bli riktigt träligt nu, märker att musiken är i stort sett densamma som jag lämnade för nio månader sedan.

Grus i ögat.

Drömde inatt att jag skulle tatuera mig. Men det var inte blommor som jag hade tänkt utan det var de där osymmetriska stjärnorna som jag velat ha tidigare. Med färg i kanten och Ivans namn i.
Är så sugen på en tatuering. Men har inte råd just nu och dessutom är jag osäker på var jag ska tatuera mig. Först Ner i vikt. Sen Iphone. Sen kanske tatuering. KANSKE!
Men man kan ju alltid vara sugen.
Tror man alltid är sugen, har man en gång satt en tatuering så lär man bli sugen på mer.

Fick erbjudande om Bepanthen idag. Hade väl passat bra med en blöjbaby. Men man vet aldrig.

Buzzar just nu om Cliniderm
Hur bra som helst.
Fungerar jättebra med min hy, som är en blandhy tydligen, och luktar gott. Inga extra pormaskar och finnar så vitt jag kan se utan snarare så har min hy blivit renare och fräschare. Hur bra som helst. Tror ansiktet mår bäst på min kropp just nu.



Så kommer nog fortsätta med Cliniderm även efter kampanjen är slut.
Den är inte parfymfri, vilket jag trodde skulle ställa till med besvär för mig i och med min överkänslighet för starka medel och sånt men den fungerar jättebra!
Supernöjd.

Om du är nyfiken på det här med Buzzador och sugen på att testa produkter själv, klicka här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback