Hittat något =)

som jag tänkt köpa åt mig själv =)
Behöver ju en kalender. Men det är så svårt att hitta en kalender som ser ut så som man vill att den ska se ut.

Ska ju bli mer organiserad. Då måste man ju ha en kalender ;)
(hmm kanske ett shoppingsug)

http://www.personligalmanacka.se/

Så hittade perfekta stället, man kan bestämma hur kalendern ska se ut. Både utvändigt och invändigt. Helt perfekt, man kunde lägga in så man kan skriva vad som ska göras i veckan, lägga in förskoleschema, träningsschema och allt möjligt.
Så det har jag tänkt köpa till mig själv. Visst det var lite dyrare än en vanlig men jag har ju inte direkt shoppat några nya kläder på sistone så kan nog unna mig en kalender.
Ska inte köpa kläder förrän jag fått bort några kilon till.

Till sommaren kanske.

Slår ett slag för omslagstävlingen när jag en gång sitter här tidigt på morgonen och egentligen inte har något att skriva om.

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=38676



Ska btw spara ut håret igen. Får se hur långt det blir innan jag kapar av det igen =)

Tänk vad länge vi har varit tillsammans. Tänk vad länge vi har varit gifta. Snart fyller pojken ett år. Till sommaren har vi varit gifta två år. Tiden går fort =) !



Känns som nyss men nu har pojken nästan varit ute lika länge som han var inne ;)



Snart vaknar gullungen. Ska ta och göra lite frukost.

Snart bär det av på jobbet. Morfar kommer och passar guldklimpen.

Hupp hupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback