hmm

funderar på friskis och svettis.

Kvinnsen på jobbet går och är helt frälsta. Dessutom har de kvällspass som är perfekta när Rikard är hemma på kvällarna.

Hmm.

Om nu ryggen bara blir bra. Om bara benen blir bra.
Kan rent fysiskt inte springa för då blire kramp.

"jag vill bo i en svamp annars får jag kramp"

Nu snackar vi kramp.

Så jag försöker göra mina ryggövningar och grejer, fick tid till läkaren. Om typ två veckor så det är ett tag dit.

Försök underhålla musklerna var rådet jag fick så jag försöker. Korta promenader och ryggövningar. Jajamen. Stöd.

Tur att jag har ett jobb som innebär sitta och stå då är det inga problem med jobbet =)

Fasen vad kul det var med patienter idag!
Hoppas jag inte var alltför glömsk....

Nej det borde ju komma tebax =) så kass är man väl inte.

Fick presentkort på Lekia idag! JAAAA! Nu blire spel för hela slanten.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Miifi

Sv: Ja! Men som tur var så höjde de ju barnbidraget när jag var kring 15 om jag minns rätt?

Skor är det bästa! Och det positiva med många par förutom valmöjligheten är att de hinner aldrig bli slitna ;)



Jag känner mig gammal bara för att jag passerat 20! Höh.

2011-01-11 @ 23:21:41
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback